تاریخ انتشار: 26 اردیبهشت 1401

Vps یا سرور مجازی چیست ؟

vps

Vps یا سرور مجازی چه کاربردی دارد؟

از سرورهای مجازی استفاده های زیادی می شود.یکی از کاربرد آن استفاده در بورس برای داشتن سرعت بالا و پینگ پایین به کارگزاری می باشد.به این سرورها سرور مجازی بورس می گویند. نوعی از سرورهای مجازی در خارج از کشور در کشورهای مختلف اروپایی و آسیایی می باشند. بطور مثال سرور مجازی هلند برای آن دسته از کاربرانی که لازم است از موقعیت جغرافیایی کشور هلند به کسب و کار اینترنتی خود بپردازند در نظر گرفته شده است. با خرید سرور مجازی هلند به عنوان یک شهروند هلندی از شهر های کشور هلند به اینترنت و سایت های اینترنتی متصل خواهید شد و هیچ گونه محدودیتی برای کار با سایت هایی که به کاربری از این کشور محدود شده اند، نخواهید داشت.

با توجه به اینکه سرورمجازی دارای آی پی ثابت می باشند تعدادی کاربران از سرور های مجازی خارج کشور برای ترید در صرافی دیجیتال استفاده می کنند. زیرا این کاربران به آی پی ثابت نیاز دارند، این محصول با نام سرور مجازی بایننس ارائه می شود .

نوعی از سرورهای مجازی نیز بخاطر سرعت وپینگ پایین برای بازی بکار می روند. نوع دیگر سرور های مجازی سرورهای ابری کشور آلمان و فنلاند و هلند برای کار های برنامه نویسی مرتبط با تلگرام و سایر نرم افزار ها از سرور های ابری هم استفاده کنید .که پیشنهاد ما استفاده از سرور مجازی هلند به علت داشتن پینگ بسیار پایین می باشد. کشور هلند، دارای برترین دیتاسنتر های دنیا است از این جهت میتوانید با انتخاب سرور مجازی هلند بهترین کیفیت؛ یعنی سرعت دانلود ، آپلود ، پینگ به تلگرام و سایر سایت های معروف را داشته باشند .

ویژگی های فوق العاده سرورمجازی

این سرورها دارای منابع بسیار قدرتمند ، دارای هارد NVMe و سی پی یو قوی می باشند و همچنین دارای سخت افزار به روز و نو باشد . و شما امکان سفارشی کردن تمامی منابع سرور را خواهید داشت. اینترنتی با بیش از ۱۰۰۰ برابر سریعتر استفاده می کنند ، این اینترنت در داخل تمام سرور های مجازی بورس و ترید وب داده موجود است .

شما برای اتصال به سرور به اینترنت پرسرعت نیاز ندارید فقط یک اینترنت معمولی بدون قطعی برای اتصال به سرور کافیست.

سرور قابلیت اتصال به تمامی دیوایس ها اعم از گوشی، لپتاب،کامپیوتر و... را دارا می باشد و همچنین  قابل استفاده بر روی سیستم عامل های مختلف از جمله اندروید،ios  و ویندوز می باشد.

سرور امکان نصب تمامی انواع نرم افزارها را به شما می دهد.و قدرت بالای سرورها برای اجرای انواع نرم افزارهای تحلیل بازار مناسب می باشند.

روند استفاده از سرور مجازی

پس از خرید سرور مجازی از یک شرکت معتبر شما یک آی پی و نام کاربری و رمز عبور دریافت میکنید. استفاده از سرورمجازی به دانش و مهارت خاصی نیاز ندارد وبسیار ساده و راحت می باشد. نکته جالب اینجاست که شما از سرور مجازی خود میتوانید بر روی گوشی و کامپیوتر و انواع دستگاهها استفاده کنید.اگر میخواهید از طریق لپتاپ به سرور خود متصل شوید و از سیستم عامل ویندوز استفاده میکنید کافیست برنامه ریموت دسکتاپ کانکشن را از قسمت سرچ ویندوز جستجو و با وارد کردن آی پی به vps خود متصل شوید و اگر از گوشی موبایل خود با سیستم عامل اندروید یا ios  یا سیستم عامل های دیگر استفاده میکنید باید برنامه ریموت دسکتاپ کانکشن را از پلی استور گوگل دانلود کنید و بر روی گوشی موبایل خود نصب و آی پی vps خود را دز آن وارد کنید و به سرور متصل شوید.

 ویژگی های سرور مجازی

در دسترس بودن تمام وقت

پایداری آی پی

منابع سخت افزاری قدرتمند و امکان ارتقا در منابع سرور

سرعت بالای اینترنت

سرعت دانلود و آپلود بالا

امکان نصب نرم افزارهای trading

قابلیت اتصال به تمامی دیوایس ها

امنیت اطلاعات

پشتیبانی 24 ساعته

منبع:خبرگزاری فارس

تهران، خیابان فاطمی، خیابان هشت بهشت، پلاک ۲۰ ، طبقه منفی ۲

۸۸۹۸۹۰۳۷ ۰۲۱ - ۸۸۹۵۹۸۶۹ ۰۲۱

7 روز هفته، 24 ساعته پاسخگوی شما هستیم

خرید سبز