تاریخ انتشار: 26 اردیبهشت 1401

مزیت استفاده از سرور های نسل دهم اچ پی چیست ؟

سرور های نسل دهم اچ پی
ما در عصری زندگی میکنیم که سرشار از تقاطعات دیجیتالی میباشد و  فراگیر تر شدن Big Data ، پویایی اطلاعات ، اینترنت اشیا و تکنولوژی های وابسته به پردازش های ابری  کسب و کار شرکت و کمپانی ها را به راهی جدید و جذاب میکشاند . 

در قلب و مرکز این تکنولوژی ها Applicationها و Data ها قرار دارند که این موضوع باعث شده است که IT  به عنوان مرکز این نوآوری ها قرار بگیرد .

مراکز IT  نیاز دارند تا متناسب با سرعت کسب و کار های امروز پردازش و عمل کنند ، تا بتوانند شتاب دهنده ای برای ایده ها ، کالاها و خدمات جدید باشند . تکنولوژی های IT  برای آنکه بتوانند به طور موفق به این ایده ها سرعت دهی کنند نیاز به زیرساخت هایی هستند که بتوانند با به درستی ترکیب کردن زیرساخت ها و خدمات به توسعه و گسترش Application ها بپردازند .

برای تصمیم گیرندگان حوزه IT که می بایست با دلایلی روشن تلفیقی درست از زیرساخت های IT و پردازش های ابری را برای انجام امور شرکت خود انتخاب نمایند ، شرکت HPE توانسته تا سرورهایی جدیدی جهت ساده تر کردن دیتا سنتر طراحی کرده است .  که این سرورها هم میتوانند از سرعت لازم برای به روز رسانی زیر ساخت ها و امنیت های لازم برای محافظت از اطلاعات شما را دارا باشند و عین حال بتوانند هزینه های فراهم کردن زیرساخت های لازم شما را کاهش دهد .

این موضوع باعث شده تا سرورHPE به تبدیل به پر فروش ترین سرورهای موجود در بازار ایران تبدیل شود . 

دلایلی که باعث شده سرورهای HPE به عنوان سروری قابل اعتماد برای کارشناسان حوزه IT  تبدیل شود :

 یک :  Agility  ( سرعت بالا )

بهینه کردن بازدهی با استفاده از تکنولوژی intelligent System Tuning (IST) که این تکنولوژی شامل Jitter Smoothing و Core Boosting وWorkload Matching میباشد .

استفاده از به روز ترین پردازنده های دنیا : Intel Xeon Scalable processors و AMD EYPC 7000 Series processors 

بالا بردن بازدهی و سرعت پردازش سرور با به کار بردن HPE Smart Memory با سرعت 2666MT/s و تکنولوژی Fast Fault Tolerance استفاده میکنند .

انتخاب ، گسترش ، مدیریت و عیب یابی ساده با استفاده از امکاناتی که بر روی سرور  قرارداده شده است . ( HPE One view , HPE ILO و iLO Amplifier Pack .)

دو : Security (امنیت )

مقابله با حملات با استفاده از تکنولوژی HPE exclusive, Silicon .

تشخیص کد و Malware های در معرض خطر با استفاده از بررسی زمان اجرای Firmware .

استفاده از تکنولوژیAMD Secure Processor که باعث فعال شدنSecure Memory Encryption (SME) و Secure Encrypted Virtualization (SVE) می شود و با فعال شدن امینت محافظت از اطلاعات را بالا میبرد .

ریکاوری کردن Frimware دستگاه به اخرین ورژن قابل اطمینان با استفاده از تکنولوژیSecure. Recovery

قراردادن تنظیمات سرور در امن ترین حالت ممکن با استفاده از تکنولوژیSecure Recovery .

بالابردن امنیت با استفاده از iLO 5 Advanced Premium Security .

 استفاده از سخت افزارهای امنیتی بر روی دستگاه Trusted Platform Module (TPM) وChassis Intrusion Detection Kit و Secure NICs 

سه : Economic control انتخاب متناسب بودجه 

سرورهای شرکت اچ پی اینترپرایز به گونه طراحی شده اند که شما میتوانید متناسب بودجه و هزینه در نظر گرفته شده برای خرید سرور ، سرور موردنظر خود را خریداری نمایید .

 

تهران، خیابان فاطمی، خیابان هشت بهشت، پلاک ۲۰ ، طبقه منفی ۲

۸۸۹۸۹۰۳۷ ۰۲۱ - ۸۸۹۵۹۸۶۹ ۰۲۱

7 روز هفته، 24 ساعته پاسخگوی شما هستیم

خرید سبز