سرور HP
28 اردیبهشت 1401

خرید سرور HP با بهترین قیمت

سرور HP

فروش سرور HP


کمپانی HP از تولیدکنندگان مطرح تجهیزات شبکه به ویژه سرور محسوب می‌شود. سرورهای اچ پی با توانایی فوق‌العاده خود می‌توانند امکانات بی‌شماری را در یک شبکه فراهم کنند. همین موضوع موجب می‌شود تا بازار فروش سرور HP به یکی از مهم‌ترین تجارت‌ها تبدیل شود.

شرکت‌هایی که در زمینه فروش سرور HP مشغول فعالیت هستند، باید بهترین خدمات پیش و پس از فروش را برای کاربران و مشتریان خود فراهم کنند. از این رو، خرید سرور با قیمتی مقرون‌به‌صرفه و منطقی، اهمیت بسیاری دارد.

انواع سرور اچ پی


سرورهای اچ پی با پیکربندی‌های مختلفی طراحی و تولید می‌شوند که هر کدام از آن‌ها مشخصات و کاربرد ویژه‌ی خود را دارند. همین مسئله باعث تفاوت در قیمت و هزینه‌ی نهایی خواهد شد.

در ادامه برخی از انواع سرورها را بررسی می‌کنیم تا بهتر بتوانیم محصول مورد نظر را انتخاب و خریداری کنیم.

سرور چیست؟

به‌طور کلی یک سرور، مجموعه‌ای از سخت‌افزار و سیستم عامل است که با هماهنگی هم فعالیت می‌کنند. سرور با کمک سخت‌افزارهای گوناگون از جمله فضای ذخیره‌سازی یا هارد دیسک، پردازنده و رم می‌تواند نیازهای مختلف یک شبکه را برطرف کند.

سرور با یک کامپیوتر شخصی تفاوت بسیاری دارد و به دلیل همین مشخصات متفاوت، هزینه‌ی پرداختی برای تهیه آن نیزمتفاوت خواهد بود. یک شرکت یا سازمان هرچند کوچک و مستقل نیز با کمک سرور می‌تواند متناسب با فعالیت اقتصادی خود به کسب و کار خود رونق ببخشد.

مزیت‌های سرور HP


همان‌طور که اشاره شد، کمپانی HP در زمینه طراحی و تولید سرور، سرآمد است. نخستین مزیت خرید سرور HP تنوع در قطعات داخلی آن است. سرورها بسیار متنوع هستند و می‌توان با هر پیکربندی یا کانفیگ دلخواهی آن را سفارش داد.

حتما پیش آمده که هنگام مرور یک وب‌سایت با پیغام‌های خطای گوناگون مواجه شده باشید. قطع شدن ناگهانی یک سرویس می‌توان زیان‌های جبران‌ناپذیری به یک مجموعه وارد کند.

سرورهای اچ پی به گونه‌ای طراحی شده‌اند تا بیشترین کارایی و راندمان را داشته باشند. پیشگیری از قطع سرویس یا در اصطلاح Down شدن شبکه یا وب‌سایت، اهمیت بسیاری دارد.

از حیث فرم‌فاکتور، طراحی سرور HP نیز مطابق با آخرین و بروزترین فناوری‌ها در دیتاسنتر پیش می‌رود. دیتاسنتر محل مناسبی برای نگهداری سرور است.

چهارمین مزیت، قابلیت انعطاف‌پذیری سرور است. انواع سرورهای اچ پی علاوه بر یکدیگر، به سادگی با سایر تجهیزات شبکه و نرم‌افزارهای دیگر برندها سازگار می‌شوند.

تهران، خیابان فاطمی، خیابان هشت بهشت، پلاک ۲۰ ، طبقه منفی ۲

۸۸۹۸۹۰۳۷ ۰۲۱ - ۸۸۹۵۹۸۶۹ ۰۲۱

7 روز هفته، 24 ساعته پاسخگوی شما هستیم

خرید سبز